Sivut

torstai 17. lokakuuta 2013

Tuliaiset uudessa kodissaan

Espanjan-tuliaiset ovat kotiutuneet Villa Kuppilaan. Taannoin mainostin tehneeni pikkuhankintoja matkallamme. Taisin jopa luvata kuvaavani ne. Sitten kun ne ovat asettuneet. No aika nopeasti ne asettuivat, mutta ihan yhtä nopeasti mun sormi ei ollut kameran liipasimella. 

Tai oli, mutta niiiin joo.. se oli taas se matka sieltä muistikortilta tänne blogiin kun kesti... (Rakas isäni, en ole vielä ottanut opikseni neuvoistasi.)

Back to business ja asiaan siis. Nämä uudet aarteeni ovat kyllä jo vilahdelleet täällä, mutta nyt esittelen heidät ihan virallisesti. Arvon lukijat, tässä ovat Miss Fat Chick, Mösjöö Sarvipää ja Das Kynttelikkö.














Miss Fat Chick on mun uusi karkkikätkö. Aika huono kätkö kylläkin... Mutta tuo valkoinen pökäle miellyttää mun silmää noin koriste-esineenä hyvin paljon. (OBS! Noi uudet Marianne café mochat on muuten todella hyviä, kannattaa maistaa jos tykkää kahvista karkissa.)

Sarvipää oli löytö. I love it! Siellä hän nyt patsastelee ja valvoo meidän olkkarin tapahtumia. Ehkä vähän jäykän oloinen tyyppi, mutta kaunis.

Viimeisenä kynttelikkö, joka on kivan suorakulmainen. Toiminee hyvin myös adventtikynttelikkönä, vaikka luulen, että poltan mieluiten kynttilöitä aina täydellä höyryllä yhtäaikaa. (Ja sori, kynttiläkuvat kellertää, valotukset pielessä.)

Noin. Nyt olen esitellyt pienet löytöni. Paras löytö jäi itseasiassa esittelemättä. Se oli musta nahkatakki, mun uusi second skin. Mutta se ei nyt sopinut tähän joukkoon.

Kivaa viikonloppua!





1 kommentti:

  1. Jo mä ihmettelinki, et miks Mariannet on niin oudon värisiä! Tarttee tutustua; saattaisin jopa tykätä. :)
    - mummuliini

    VastaaPoista